fredag 16 juli 2010

Trött!

Ja nu sitter man här igen, lika trött som vanligt. Somnade om vid 11 igår, sen sov man till 17.00.. Inte helt ok! Menmen.. Är man trött så är man ;)

Så nu ska jag försöka få min katt att lugna ner sig, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på The Forbidden Kingdom :D Helt awesome film! Älskar den :D Den och Kick-Ass är nog två av mina favoritfilmer at the moment :p

Tja, inte direkt för att jag vet vad jag ska skriva, men jag känner att jag måste ta hand om den här bloggen lite mer än den förra jag hade xD Så jag skriver bara om nått helt random :D

Adrian hälsar: "Tjatjaaaa bloggeeeen!!" <.< >.> eh aah precis.

Åååh min katt lyckades ha ut skålen med negerbollssmet, varav en massa jäkla pärlsocker, över Adrians tangentbord, som sen hamnade på golvet.. Inte så jävla skönt att trampa på, ska jag tala om för er x_x' blir till att dammsuga så fort man vaknar då.

Näää nu är det dags för en godnatt-cigg, sen ska jag slå Adrian i huvudet så han somnar, sen ska jag krypa ner i sängen :D

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar