tisdag 27 juli 2010

Vuxenvärld?

Tja det här med vuxenvärlden är nog inte riktigt min grej, tror jag.. Är helt sliten efter att både ha handlat och tvättat en hel dag. Det är riktigt illa! Och sen när jag får mer pengar så ska jag betala räkningar oxå. Asså.. fan... Tror nästan att jag kastade mig in i allt det här lite för tidigt, känns det som. Men man ska väl ändå inte klaga. Finns ju faktiskt dom som har det värre, till och med.

Ska nog snart ta och kasta mig ner under täcket och lämna verkligheten en stund, tror jag ;p känns som att det behövs.

Imorgon är det mycket mer grejer som jag måste göra.. Ringa vaktmästaren angående stoppet i duschen, gå till arbetsförmedlingen (Nej jag har inte gjort det än för att jag har varit för lat för att ens orkat röra på mig), ringa till stockholmstanten och höra om jobbet, vika ihop all tvätt, diska, städa köket, osv.. Usch blir svettig av bara tanken D: men det måste göras! Påminna mamma om Netonnet måste jag göra oxå!

Kanske ska göra ett litet besök hos min moster oxå, medans jag ändå håller på? Jaja det får vi se :p

Nu ska jag ut och röka och sen ska jag byta om till något bekvämare, sen ska jag sätta igång en film och somna in för några timmar :D

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar