söndag 1 augusti 2010

Keattjefel

Idag har man städat hela lägenheten med hjälp av min älskade lillasyster Tove :) Vettefan vad jag skulle göra utan henne asså! Så både mitt badrum och kök ser ut som badrum och kök nu :D helt underbart! Så nu kan man ringa vaktmästaren utan att behöva tänka på att städa.

Sitter förövrigt nu och skrattar åt min katt som lyckades stänga av datorn för Adrian när han satt och spelade Counter-Strike xD och det var si såhär 7 minuter sen. Men jag skrattar fortfarande så tårarna bara rinner :D Så jävla roligt!

När jag har lugnat ner mig så gäller det bara att komma på vad som händer imorgon. Om jag ska upp och panta lite, eller om jag ska ligga i sängen hela dagen med en bra bok? Aja det återstår att se, vilket humör jag är på ;)

Nu ska jag in och borsta tänderna, sen ska jag nog krypa ner under täcket :D

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar