söndag 8 augusti 2010

Nostalgi

Jadu.. Sitter här och lyssnar på massa japansk musik som man brukade älska förut.. Visst jag älskar dom fortfarande, men det är inte lika hysteriskt som det var förut. Då när man firade alla sina idolers födelsedagar, följde deras bloggar, fixade hem alla deras nya skivor, började gråta av lycka när man fick reda på att dom skulle komma till Sverige och spela, och så fort man hittade en extremt snygg bild på någon av dom så delade man alltid med sig och satt och halvskrek för sig själv för att dom var så snygga.

Visst låter det hysteriskt? Men kul som fan var det! Har för övrigt inte smällt än att just Ayabie, AYABIE!!, har splittrats... Visst det är väl bara sångaren som dissade, och resten av medlemmarna ska starta nytt, men ingen japanvärld utan Ayabie! Tja snart är det väl som stora D:na som drabbas... Och jag börjar gråta av bara tanken!! Usch va patetisk jag är -__-'

Men det blir så när man har varit med om nånting och bara väntar på att det ska hända igen, och så får man reda på att det inte händer! Nä usch det är då man går och gömmer sig...

Funderar fan ändå på att sätta upp alla mina finfina affischer igen och återgå till det gamla.. Visst jag kommer garanterat vara ensam om det, i Hofors i alla fall, men vem har sagt att jag behöver gå ut? Eller ja okej då... Jag håller på att söka jobb, så jag borde gå ut. Men jag behöver inte se fullt likadan ut som jag gjorde för ca 3 år sen. Bara lite.

Aja vi får se hur det blir~

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar