fredag 27 augusti 2010

*detta är en rubrik*

Jag VEEET! Jag har inte alls varit duktig på det här! Men jag har bara inte vetat vad jag ska skriva om, typ. Nej men seriöst, faktiskt inte.. Vet inte ens vad jag ska skriva om nu heller. Det enda som har hänt är väl att jag lyckades hitta ut idag :O

Var ute från typ 11 till nu, typ xD Så nu sitter jag och försöker väcka S för att han visst har somnat -.-' men det är visst helt omöjligt om man inte sitter och skriker i telefon eller trycker på alla knappar som finns på telefonen typ xD Men det är bara taskigt :< Så jag ska vara snäll och låta han sova tills han vaknar ^^'

Btw så kommer han hit nästa helg :'D *happyface* Fett awesome! Kommer bli så underbart :D


Kommer förövrigt säkert få höra hädanefter att jag har blivit sjukt konstig, och inte alls är som jag var förut. Visst, jag kan själv hålla med om det, för jag är inte lika snäll som jag var innan, utan kommer alltid med en kaxig kommentar när någon säger någonting. Inte helt ok, jag vet! Men jag vill hellre att folk säger det till mig istället för att gå omkring och snacka om det. För annars sticker jag verkligen härifrån :O

Men ah.. nu ska jag försöka väcka S en sista gång '>_>

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar