torsdag 19 augusti 2010

*rubrik*

Jadu. Har inte så mycket att säga än att jag är så trött på folk som bara utnyttjar och tror att dom kan få allt. Jag pallar inte längre! Det är fan så illa att jag bröt ihop när jag pratade med S i telefon tidigare.

I helgen, om han kommer, så ska det bara vara han och jag. Skulle jag verkligen behöva. Och hade jag inte haft någon jävla läkartid nästa vecka så hade jag seriöst följt med han hem och stannat där ett tag. Ett jävla bra tag. Usch.. tårarna bara rinner på mig, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag håller på att gå under. Jag vill härifrån! Jag orkar inte med Hoforsbor längre.. Visst man ska inte dra alla över en och samma kant, men nu känns det fan hopplöst.

Musiken spelar även låtar beroende på mitt humör.. Känns verkligen... inte helt ok... Just nu så är det Fade Away.. Precis så som jag känner. Åh usch vad jag skriver, skriver fan utan att ens tänka på vad som står. Fingrarna liksom bara.. flyter över tangentbordet.

Men nu ska jag in och duscha, sen vet jag inte vad som händer. Ska ringa och väcka S imorn iallafall ^^' en bra start på dagen. Men ah...

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar