tisdag 3 augusti 2010

Lonely!

Tja.. Nu har min inneboende flyttat hem igen.. Riktigt tomt är det faktiskt.. Menmen.. Nu kan man springa omkring hur som helst och se ut som jag-vet-inte-vad :D Synd bara att det är så tomt :c

På tal om bilar; Fick höra igår att en kompis mamma springer omkring och säger att mitt hem är ett riktigt pundarställe och jag och mina kompisar sitter här och knarkar.. Ehm.. Bra vuxna liksom!
Trodde hela tiden att vuxna är mogna nog att leta fram sanna fakta innan dom springer omkring och drar en massa slutsatser.. Men icke sa Nicke. Iofs så ska man inte dra alla vuxna över en och samma kant, men vissa vuxna är faktiskt värre än Hofors ungdomar! Menmen.. Folk får tro vad fan dom vill, jag vet i alla fall vad som är sant och falskt. Och är det så att det blir pissprov och hela skiten så får jag väl göra det då, så får dom se att jag inte är någon jävla pundare som bjuder småbarn på droger :D Idiotjävlar!

Men nu ska jag vänja mig vid tystnaden och säcka ihop lite :D

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar