lördag 7 augusti 2010

Sjuk!

Jahapp. Då var man sjuk då.. Inte helt ok! Har ingen större lust att vara sjuk för 5 öre! Jag svettas å jag fryser, jag blir snorigare och snorigare för var timme som går.. Nej fyfan! Hoppas bara att det inte blir samma sak som det vart tidigare i år, Virusinfektion, wohoo! Errh.. Nej tack! Och jag blir ju så jävla känslig när jag är sjuk å.

Började läsa en bok igår, den grät jag åt. Fick reda på idag att mitt älsklingsband är no more... Det gjorde mig helt förstörd. Och sen började man prata med en kompis, som älskade Ayabie (gruppen alltså) lika mycket som jag, om vad som skulle hända härnäst... då började jag gråta ännu mer! Nej usch. Tycker inte om det här alls!

Förövrigt så gjorde min granne mig lite glad igår :D Han plingade på dörren helt random, sträckte fram en öl (10.2%!!!!!) och bad om ursäkt för alla gånger han har varit otrevlig mot mig osv. o.O' och då passade jag på att be om ursäkt varje gång det har varit livat hemma hos mig, så jag antar att vi är vänner nu :D Så nu gäller det bara att hålla sig så tyst som möjligt osv, för annars kanske man inte har lägenheten kvar <.< >.>' men.. aja ^^

Nej nu tänker jag göra något nyttigt åt mitt sjuka liv och antingen läsa en bok eller nåt :D

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar