söndag 15 augusti 2010

Fade Away

Precis som rubriken säger. Är på väg långt ner igen, känner jag. Eller så håller jag bara på att bli extremt sjuk, typ. Men hur det än är så är den här perioden ett av det värsta jag vet. I stort sett allt känns hopplöst... Så nu tänker jag berätta lite jobbig fakta som vissa människor behöver veta, duger det inte; läs inte!

1; Jag får råpanik när jag får reda på att någon tycker om mig, och jag inte känner samma sak, så jag drar mig undan och ignorerar all kontakt med just den personen. Ingenting jag rår för, det bara är så. Om jag har varit med om nånting innan som har gjort mig så, vet jag inte. Är förmodligen inte den enda som känner så heller, hoppas jag.

2; När något inte går som jag vill, typ, så tänker jag alltid på det värsta, och blir därav väldigt deprimerad bara för det, typ. Men blir överdrivet hyper när det visar sig att det inte var så som jag förväntat mig.

3; Och när jag väl blir såhär så retar jag mig alltid på minsta lilla och fräser ifrån, eller gömmer mig i en drömvärld tills allt har gått över. Lyckas oftast få en ovän på köpet. Och då blir det bara värre för det!

Det var väl typ allt, typ? I alla fall av det som folk borde veta.

Nu ska jag ringa S sen ska jag gå ut och gå ^^'

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar