fredag 20 augusti 2010

Besvikelser

Ja dom är överallt. Händer hela tiden. Fast den här gången är den extrem. Vet fan inte vart jag ska ta vägen. S kommer inte... Inte den här gången i alla fall. Typ "Hej och välkommen till den mest värdelösa helgen ever!" Känner just nu att jag skulle kunna betala vad som helst, bara någon skjutsar ner mig till honom, och låter mig stanna där så länge S orkar. Usch va självisk jag känner mig... Men vafan...

Sitter förövrigt och får panik för att S inte svarar, hur mycket man än spammar han. Hände precis samma sak igår, och då höll jag seriöst på att avlida... Iofs så svarade han nyss, men ah.

Om det är någon som känner sig tillräckligt snäll för att skjutsa ner mig till gbg för en peng, kan väl höra av sig?

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar