tisdag 28 september 2010

Kärlek!

Seriöst. Så jävla underbar är du, Simon! Jag vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra utan dig. Du är den personen som har fått mig att se ljusare på livet, du gör mig så jävla glad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, om inte mer. Du finns alltid där för mig när jag behöver prata, om det är om något riktigt jobbigt som har hänt, om jag tänker för mycket, eller om jag bara vill berätta att jag älskar dig. Och du vet att jag alltid kommer finns här för dig, vad det än gäller. Jag är så extremt glad att du kom in i mitt liv, att du fick mig att tro på kärlek. Jag skulle kunna ställa mig på Sveriges mittpunkt med en jättestor megafon och bara skrika att du är den enda för mig, och allt jag älskar dig mer än allt annat.
Jag bara längtar tills du kommer hit så att jag äntligen får hålla om dig och bara njuta av din närhet.
Jag älskar dig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar