onsdag 22 september 2010

Tankar~

Jadu, nu var det ett tag sen jag skrev här, men vafan. Vet ju inte vad jag ska skriva. Dock vet jag lite nu, men ah.

Nu är det såhär att jag tänker väldigt mycket igen. Sådär mycket så man inte vet hur man ska få ur sig allt heller, utan att det bara låter fel. Och då blir det bara ännu värre.
Läget just nu är bara en massa missförstånd, ungefär. Saker som man hör fel på, men ändå inte vågar tala om nånting, och sen sitter man och försöker övertala sig själv att det faktiskt är tvärtom. Och jag vill så gärna prata med personer om det, men jag är så rädd att det blir ännu mer missförstånd, och sen är man bästa ovänner. Och det är verkligen nånting som jag inte pallar.

Åh jag vet inte vad jag ska ta mig till! Känner bara för att lägga mig ner och bara stortjuta, fast ändå inte.

Jag tänker i alla fall ta ett glas vatten, och sen göra något åt mitt liv, eller nått.

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar