onsdag 24 november 2010

Sjuk.... igen....

Ja precis! Tar seriöst aldrig stopp på dessa sjukdomar. Har varit förkyld sen Augusti, och haft feber till och från. Och nu sitter jag och hostar, snorar, har feber och grymt ont i halsen. Eh... Jag borde nog gå och kolla mig snart.

Fyllde dessutom år igår. 19 fkn jävla år. Fattar inte. Det går så fort o.O' Tja innan jag vet ordet av så är jag väl 35 >_<'
Jag fick även väldigt behövande saker :D typ Wokpanna och toastjärn :'3 och 1000 kr dårå xD Nöjd? Ja, det är jag ^^

Hah och under tiden som jag inte har uppdaterat något, så har jag inte haft något internet. Inte på en hel jäkla månad! Det är ett under att jag inte blev tokig :o
Visst, jag höll på att få nå fel när jag upptäckte att mitt internet dog, och dagarna innan jag fick tillbaka det. Klarar mig verkligen inte utan internet!
Men nu är det tillbaka, och det är här för att stanna :'D

Hah, men nu ska jag in i köket och göra någon nytta. Typ besegra min största fiende... Disken..!
Usch... Önska mig lycka till ;)

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar