torsdag 16 december 2010

Om ni vill ha en rubrik, så har ni fått en rubrik!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, men det är något man får leva med.
Kan dessutom inte ens göra så mycket heller, med tanke på att min elsladd till datorn är trasig.. Eh... Så jag ska gå till Audio Video och kolla efter en ny, eller ja.. först och främst se vad dom kostar x___x' Men dom kan väl inte vara så farligt dyra? O.o'

På tal om bilar; det är ju snart jul :O En vecka kvar idag. Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen.. Och om 2 veckor så är det nyårsafton, dessutom. Usch och fy.. Undra om man ska försöka komma på några nyårslöften som man ska försöka hålla <.< >.> Typ.. sluta röka, kanske? Eller.. Den är redan körd, men ah. Tanken som räknas. Och sen så kan man ju alltid köra med att man ska hålla sig från godis ett helt år, och äta grönsaker istället. Ja! Det lät nästan roligt.
Tja det finns massor man kan göra, och jag ska nog skriva upp en del på ett papper <.<'

Eh.. ja... Nu ska jag väl sluta skriva, innan det går överstyr <.<''

- Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar