torsdag 17 februari 2011

Min awesome kompis Vrånica!

Ja detta är min awesome kompis Veronica! Hon gnällde nyss på mig över att jag är så dålig på att uppdatera bloggen, så jag får väl be om ursäkt för det, och säga ÄN EN GÅNG att jag ska bli bättre på att uppdatera osvosv... Eh ja..
Lovade även Vrånica att jag skulle skriva om hur bäst hon är, så here goes!:
Vrånica är bäst, bara för att hon är värmlänning! Srsly! Finns inga roligare människor än dom xD och Vrånica är mest speciell enbart för att hon är som hon är. Efterbliven... omogen.... Men jag älskar henne för det :D Hon får mig att skratta så tårarna bara rinner på mig, och då sitter vi och pratar över msn och Facebook. Så då kan ni ju bara tänka er hur hon är irl. My god.. Hon är en sån där typisk person som man tänker "Omg.. Why do I hang out with you?!", samtidigt som man inte kan vara utan henne :D Nu kanske det där lät fel, men jag vet att Vrånica fattar vad jag menar ;)
Hah och när jag och Vrånica är med varandra, så händer precis vad som helst; ska vi ha en hysterisk D'espairsRay-kväll, så lyckas hon slå in ett häftstift i handen, ska vi sova så kommer Vrånica på en massa fina remixer på en massa låtar, ska vi baka så lyckas ungefär 5 cm av bakverket bli svart.. Men den här gången ska vi visa dom att vi är experter i köket! Jag menar, vi är ju kvinnor! Tror jag iaf o.O' eh.. ja.. Men vi har kul :D
Alla borde ha en egen värmländsk Vrånica C:
Det enda negativa med människan är att hon bor så jävla långt bort! Sjukt jobbigt är det :c Men aja.. Påsklovet sa vi, va? ;D
Puss pårej stumpan!

Vi kan ta en till bild på henne bara för att hon är så söt c:- Puss!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAH DÖR!! du är fanimig bäst du löllö!
    och jag tala om att jag fortfarande har problem med handen efter det där förbannade skit stiftet.
    å pösklööve it is, my love! de bakverken kommer vara... mmmm;)
    pöss / vero

    SvaraRadera
  2. Haha men jag har inte ett enda häftstift hemma, så nu kan vi ha hysteriska D'espa-kvällar utan blod och tårar :D
    Pöss påre!

    SvaraRadera